.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد پژوهشكده فناوري ـ دفاعي شمال كشور در فريدونكنار

فرماندار فريدونكنار گفت: پژوهشكده علوم و فناوري ـ دفاعي شمال كشور در فريدونكنار مستقر مي‌شود.

به گزارش فارس ، اميد نيك‌نژاد ظهر امروز در ديدار با اعضاي سازمان جوانان هلال احمر فريدونكنار اظهار داشت: به دليل فعاليت‌هايي كه با سرعت و جديت صورت مي‌گيرد، افق روشني در انتظار فريدونكنار است و به سرعت لايه‌هاي عقب ماندگي را پر مي‌كند.
وي با بيان اينكه روحيه مشاركت جمعي بايد در منطقه به‌وجود آيد، خاطرنشان كرد: نقش مردم به ويژه در سازندگي بسيار مهم تلقي مي‌شود و بايد از ظرفيت‌هاي موجود حداكثر استفاده به عمل آيد.
فرماندار فريدونكنار با اشاره به اينكه مديران بايد فكر توسعه‌اي داشته باشند، اظهار داشت: زيرساخت‌هاي شهرستان حداقل در پنج سال به حد مطلوب مي‌رسد.
وي افزود: با توجه به رشد بودجه، همت بالاي مسئولان منطقه، نگاه مثبت مسئولان استاني به شهرستان و همكاري و همفكري مساعدت آميز فريدونكناري‌ها افق آينده منطقه بسيار درخشان خواهد بود.
نيك‌نژاد انتخاب اخير را تضمين‌كننده امنيت ملي دانست و بيان داشت: مردم ايران با حضور حداكثري خود نگاه جهانيان را به سمت خود كشيدند و قانون و اخلاق‌گرايي در حضور خود را سرمشق قرار دادند تا بار ديگر حماسه‌اي به يادماندني و 85 درصدي را رقم زنند.
وي ايجاد منطقه ويژه اقتصادي و بازارچه مرزي را افق‌هاي اساسي توسعه فريدونكنار خواند و اضافه كرد: عمليات زيبا‌سازي مناطق شهري را با تاكيدي مضاعف دنبال خواهيم كرد.
وي گفت: چهارمين پژوهشكده علوم و فناوري دفاعي شمال كشور در فريدونكنار مستقر است و پرديس دانشگاهي علوم و فناوري ـ دفاعي شمال با يك ميليارد اعتبار احداث مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.